Solicitamos o seu permiso para obter datos estatísticos da súa navegación neste sitio web, en cumprimento do Real Decreto-ley 13/2012. Se continúa navegando consideramos que acepta o uso de cookies.
Acepta Máis información

Cómo puedo obtener una factura

Compras realizadas a través da web

Pode descargar a súa factura desde a súa área privada de usuario.

  1. Inicie sesión na sección ‘Usuarios’ introducindo o seu nome de usuario (enderezo electrónico) e contrasinal.
  2. No menú superior escolla “As miñas reservas”
  3. A continuación, no menú da parte esquerda escolla “As miñas compras”
  4. Poderá ver o listado de todas as compras realizadas. Para descargar unha factura só terá que premer na ligazón “Factura” correspondente á compra.
  5. Recorde que dispón de filtros para realizar procuras de compras entre datas concretas.

Se realizou a súa compra na web, pero como público xeral, sen rexistro previo de usuario e non coñece os seus datos de acceso: Durante a compra tivo que introducir os seus datos (nomes e enderezo electrónico) para poder finalizar o proceso. Nese momento decidiu deixar ou non marcada a opción de “Crear usuario”, necesaria para poder obter factura da súa compra, entre outras cousas. Se esta opción quedou marcada, tivo que recibir un correo electrónico cos datos de acceso que lle permitirán acceder á súa área privada de usuario. Lembre revisar o buzón de “Correo non desexado”.

Compras realizadas no despacho de billetes

Pode obter a súa factura dende a seguinte ligazón facturación de compras no despacho de billetes

  1. Introduza os datos que se solicitan e prema en “Solicitar Factura”.
  2. Se vostede é un usuario rexistrado na web pero realizou a súa compra no despacho de billetes identificándose como usuario rexistrado e o empregado asociou a operación ao seu usuario, entón a factura de compra estará dispoñible na web, na súa área privada de usuario, do mesmo xeito que se realizase a compra a través da web.